Het feest kan beginnen!

11 oktober 2009 - Bergeijk, Nederland

Party_downunder_090Via deze weg willen we jullie allemaal bedanken voor jullie komst in het pittoreske mooie Bergeijk! We hebben echt een heel tof feest gehad en kunnen morgen met een gerust hart het vliegtuig instappen. Foto's zijn te zien in het album op de site!

Allemaal een hele fijne kerst, een goede jaarwisseling en een vrolijk paasfeest alvast!

See ya Down Under!

Aantal foto's: 207 stuks
Katers: onbekend

1. Ratje:
    12 oktober 2009
    Ik had een kater. dus das alvast 1!
  2. Hans:
    12 oktober 2009
    ik ook. dus das alvast 2!
  3. moeder Marjan:
    13 oktober 2009
    Jullie hebben goed je best gedaan, er waren nog precies 7 volle flesjes over...die twintig lege kratjes heb ik vanmorgen teruggebracht!
    Els en Paul, wat heb ik opgezien tegen het afscheid...en natuurlijk valt het dan mee...
    Geen nieuws is goed nieuws maar ben zo benieuwd naar jullie eerste berichten...pffft.
  4. Marieke:
    Hey Paul en Els,

Ben nog errug laat, kwam er pas te laat achter dat jullie nu al weg zouden zijn, maar als jullie dit nog lezen: heel veel plezier en maak er wat mooit van, maar dat zal zeker wel lukken!

Groetjes,

Marieke
  5. Marlies:
    13 oktober 2009
    Nou Els en Paul, het avontuur kan beginnen...........ik zal regelmatig lezen wat jullie allemaal zien en beleven. Ben benieuwd!

gr. Marlies (nisseroi)
  6. Bonnie:
    Heej Els en Paul!

Als jullie dit berichtje lezen hebben jullie de lange, vermoeiende reis waarschijnlijk al achter de rug, en lopen jullie met je rugzakje in het zonnetje rond... Lekker genieten daar he!
    Leuke foto's van het feest, en ik zie dat ik de voorpagina heb gehaald :D Ik blijf jullie site goed in de gaten houden en ben nu al benieuwd naar de eerste verhalen en natuurlijk de foto's!

Xx Bonnie
  7. Raiza:
    16 oktober 2009
    Hi Els en Paul

Heb zojuist de site van jullie moeder gekregen.leuk!!!!

Gave foto's t plezier springt er vanaf echt tof!

Wens jullie een te gekke reis, geniet zoveel het kan.

Alle goeds op/bij jullie avontuur.

Raiza
  8. Patrick:
    28 oktober 2009
    Ha Paulus & Els

Ik had ook een kater, maar dat was omdat ik onverwacht niet kon komen op het feestje. 3 van de 4 hier in zoetermeer waren ziek en ik liep de hele tijd kots te ruimen.
    Veel plezier en ik blijf jullie volgen