Kia Ora!

26 augustus 2009 - Zevenhuizen, (gn) Nederland, Nederland

Reis_downunderKia Ora!

Welkom op onze spiksplinter nieuwe site! Hier zullen we onze avonturen vermelden die we gedurende de reis 'down under' gaan beleven. Natuurlijk ondersteunen we deze met een aantal kiekjes.

Op 12 oktober zeggen we de stampot en supertjes tijdelijk vaarwel en pakken het vliegtuig naar de Oostkust van Australië. Daar hopen we warm onthaald te worden door springende kangoeroes en didgeridoënde aboriginals. Nadat we 1 1/2 maand niets anders hebben gedaan dan duiken in de Great Barrier Reef, surfen in Surfers Paradise, zonnen op Fraser Island en kijken hoe de zon zakt bij Ayers Rock, moeten we dit paradijs helaas inruilen voor een ander lieflijk oord.

Nieuw Zeeland wordt door de Maori's ook wel Aoteroa ("het land van de lange witte wolk") genoemd. Het gevarieerde landschap beloofd ons veel moois. Denk aan klimmen in de bergen, wandelen door tropische regenwouden, chillen op hagelwitte stranden, ontspannen in de pruttelende warmtebronnen en zwemmen met dolfijnen in de Grote Oceaan. Eventueel kunnen deze activiteiten worden afgewisseld met kajakken van een 7 meter hoge waterval.

Na een totaal verblijf van 6 maanden en één week zullen we het vliegtuig nemen naar Amsterdam. Maar een stop in de gigantische wereldstad Singapore kunnen we natuurlijk niet overslaan. Na drie dagen rijst eten, kijken we waarschijnlijk weer uit naar de stamppot en supertjes.

22 April zetten we weer voet aan Hollandse bodem en verwachten natuurlijk een hartelijk welkom door een aantal kaaskoppen op klompen.

We zien jullie graag op de 10e van de 10e in onze feestschuur!

Paul en Els

P.S. Wil je op de hoogte blijven van onze avonturen? Plaats dan je naam op de maillinglijst!

1. Patrick:
    7 september 2009
    Hmmmm geen fotograaf nodig om e.e.a. vast te leggen?
  2. jan& Henriette:
    9 september 2009
    hallo Paul en Els, alvast een goede reis en tot 10 oktober.
  3. Yvonne & Valentijn:
    16 september 2009
    Wat cool, zo’n site waar wij als ‘achterblijvers’ jullie kunnen volgen! :-)

En wat een super vette reis hebben jullie voor de boeg! Helaas moeten wij ons afmelden voor het feest op de tiende van de tiende :-(de reisafstand is te ver voor ons). Misschien is Australië meer haalbaar... We wensen jullie wel heel veel plezier en vertrouwen erop dat jullie over een voor deze situatie zeer handig talent beschikken: ER EEN SUPER DIK VET COOL FEEST VAN TE MAKEN!!!
    x
  4. Rene Hendriks:
    25 september 2009
    Heey Els,

Wat onwijs gaaf dat jullie afreizen.
    We ( ik en....) zullen je missen.

Doe Paul ( masselaar )van ons de groeten en we volgen je Blog.

Groet,

Rene
  5. Paul Meijer:
    30 september 2009
    Hee kullekes,
    Maak van de gelegenheid gebruik om eens te surfskiën op zo'n mooie Epic als jullie in Australië zijn!!!!!! :-)

tot ziens op het feest.....

Paco
  6. Will & Suzette:
    10 oktober 2009
    Hi Paul & Els
    Gaaf hoor zo'n reisje!!! We zullen jullie volgen en misschien kunnen we jullie nog af en toe wat "wijze" raad geven? Ha ha het zal jullie wel lukken hoor! Veel succes!
    Groetjes WILL & SUE
  7. Stefan:
    10 oktober 2009
    Hoi reislustige, we zullen jullie wel eens gaan volgen daar op het Noord, Zuid en West eiland! (he jullie maken de reis precies andersom...) Heel veel plezier en als je een Possum ziet, dan heb ik daar nog wel een tip voor! Houdoe,

Stefan
  8. jan& Henriette:
    1 januari 2010
    ELS & PAUL

HAPPY NEW YEAR ,we see you later this year.

Groetyes The Boerdonkies Sint Oedenrode